سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

فرش مسجدی - فرش محرابی

فرش های محرابی سجاده فرش هایی هستند که طرح آن دارای محراب و ستون های آن است. این نوع سجاده فرش اغلب در مساجد و نمازخانه هایی قرار می گیرد که در آنجا فقط نماز اقامه می شود و سایر برنامه های مذهبی در آن مکان به ندرت برگزار می شود یا از اهمیت کمتری برخوردار است. سجاده نماز های محرابی اغلب دارای طرح های بسیار متنوعی هستند که از طرح های سنتی و ساده گرفته تا طرح های جدیدتر و پر نقش و نگار را شامل می شوند.


استفاده از فرش سجاده ای در مساجد و نمازخانه ها موجب یکدستی و هماهنگی محیط مسجد می شود و نظمی که به محل می بخشد باعث ایجاد حس آرامش در نمازگزاران می گردد. علاوه بر این، استفاده از فرش مسجدی در مسجد باعث می شود جهت دقیق قبله در مسجد مشخص شود و همه نمازگزاران با دیدن جهت فرش سجاده ای به جهت قبله پی می برند. همینطور در مساجدی که قبله کج باشد صفوف به هم نمی ریزد، چون یکی از کارکردهای مهم فرش سجاده ای تنظیم صفوف است. 


استفاده از فرش محرابی در مسجد باعث آراستگی و زیبایی مسجد می شود و موجب تمایز مکان از سایر مکان های داخلی روزمره می شود که اغلب با فرش های معمولی مفروش است. 


شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفات و... است. این شرکت با برخورداری از تجربه فراوان در این زمینه اقدام به مفروش کردن مساجد و نمازخانه های بسیاری در سراسر کشور نموده است. شرکت فرش سجاده ای تک ستاره با افتخار آماده خدمت رسانی به مساجد و اماکن مذهبی در سراسر ایران می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.