سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

فرش محرابی - فرش مسجدی

شرکت فرش تک ستاره کویر عرضه کننده انواع فرش، سجاده فرش، فرش محرابی، فرش تشریفاتی و... است که در کیفیت های مختلف و در طرح های متنوع تولید می شوند. این سجاده فرش ها اغلب 500 شانه با تراکم 900، 500 شانه با تراکم 1000، 700 شانه با تراکم 2250، 700 شانه با تراکم 2550 و ... هستند که از میان آنها فرش های 700 شانه از رخ بسیار زیبا تری برخوردارند و همینطور کیفیت بسیار بالاتری نیز دارند. 
جنس نخ سجاده فرش ها پلی استر یا اکرولیک است. برای تولید سجاده فرش که در اماکن پر رفت و آمد و شلوغ مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به شست و شوی هر ساله دارد نخ اکرولیک قطعا گزینه مناسب تری است و دارای دوام طولانی تری خواهد بود و ظاهر فرش محرابی دیرتر از شکل خواهد افتاد. در حالیکه نخ پلی استر برای فرش نماز که پاخور زیادی در اماکن مذهبی دارد از اولویت برخوردار نیست.
سجاده نماز مسجدی در رنگ های متنوعی نیز تولید می گردد، که اغلب رنگ هایی است که مناسب فضای معنوی مسجد باشد و نوعی آرامش درونی در انسان ایجاد کند. فرش سجاده ای در رنگ های آبی و سبز مورد استقبال بسیار بیشتری قرار گرفته البته رنگ های گردویی و بادامی هم پرفروش بوده است. 
شرکت فرش تک ستاره کویر با افتخار اقدام به مفروش نمودن مساجد و نمازخانه های بسیاری در سراسر کشور نموده است که این نشان از کیفیت سطح خدمات رسانی بالای این شرکت است. شرکت فرش تک ستاره کویر آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فرش به هم میهنانمان در سراسر کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.