سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده فرش ، فرش سجاده ای ، سجاده ، فرش مسجدی ، سجاده فرش کاشان ، فرش محرابی ، فرش جنت ،

فرش تشریفاتی ارکیده - فرش حسینیه

سجاده فرش ارکیده از جمله فرش های تشریفاتی است که نه تنها در اماکن مذهبی برای اقامه نماز مناسب است بلکه در هتل ها و اماکن تفریحی نیز قابل استفاده است و می تواند به عنوان کناره نیز مورد استفاده قرار گیرد. این نوع سجاده فرش ها همان طرح فرش های معمولی مورد استفاده در منازل است که در اندازه فرش های محرابی بافته می شوند تا در مکان هایی استفاده که علاوه بر نماز سایر مراسم ها نیز در آنها برگزار می شود و همینطور در سایر اماکن نیز فراخور نیاز به کار روند. در تصویر زیر نمونه مسجد مفروش شده با فرش سجاده ای ارکیده را مشاهده می فرمایید.



شما در هر کجای ایران که هستید می توانید سجاده فرش مورد نظر خود را سفارش داده و همراه با خدمات حمل و نصب در محل خود دریاقت کنید.

برای مشاهده سایر طرح ها و دیگر محصولات ما به وبسایت ها و کانال های تلگرام ما مراجعه فرمایید

وبسایت فرش سجاده ای تک ستاره

کانال تلگرام فرش سجاده ای تک ستاره

کانال تلگرام تابلوفرش تک ستاره

وبسایت فرش و تابلوفرش تک ستاره


تلفن مشاوره و فروش:

09131631223

آقای مهدوی فر 


03154750320

03154750321

03154750460

شرکت فرش تک ستاره کویر


فرش سجاده ای، فرش مسجدی، فرش مساجد، فرش مسجد، فرش نماز، سجاده نماز، سجاده فرش، سجاده نماز مسجد، فرش تشریفات، فرش تشریفاتی، فرش مصلی، فرش نمازخانه، فرش حسینیه، قالی نماز، قالی مسجد، فرش محرابی، فرش هتل، خرید سجاده فرش، فروش سجاده فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش سجاده ای، فروش فرش سجاده ای، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش حسینیه، فروش فرش حسینیه، قیمت فرش حسینیه، انواع فرش سجاده ای، سجاده فرش کاشان، سجاده فرش آبی، سجاده فرش ارکیده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.